شرکت تولیدی آب رادیاتور روغنی ماشین

در زمان‌های گذشته از آب معمولی به عنوان یک مایع خنک کننده موتور استفاده می‌شد. این امر معایب خاص خود را داشت. از این رو، در طول زمان به رادیاتور آسیب های فراوانی وارد می‌نمود. خوشبختانه با پیشرفت‌هایی که در زمینه علم و تکنولوژی صورت گرفت، این روزها شاهد فعالیت گسترده شرکت‌های تولید آب رادیاتور ماشین در کشورمان هستیم. این شرکت‌ها توانسته‌اند نمونه‌های مرغوبی از این محصول را تولید و روانه بازار نمایند. یکی از بهترین نوع این محصول، آب رادیاتور روغنی ماشین می‌باشد که توسط مجموعه آرین شو خدمت عموم مردم کشور ارائه میشود این مجموعه با فروش انواع آب رادیاتور روغنی ماشین توانسته است علاوه بر رفع مشکلات خرابی قطعات داخلی ماشین ها محصولی باکیفیتی جهانی را به مشتریان ارائه دهد که دارای تمامی استانداردهای معتبر داخلی میباشد.

 

شرکت تولیدی آب رادیاتور روغنی ماشین

فرمول تهیه آب رادیاتور روغنی ماشین

همانگونه که اطلاع دارید، آب رادیاتور، نقش بسیار مهمی در عملکرد موتور و اجزای داخلی خودرو ایفا می‌نماید. عملکرد آن به گونه‌ای است که درون موتور ماشین به گردش در می‌آید و می‌تواند اجزای موتور را خنک نگه دارد. در فصل زمستان از یخ زدن آب و در فصل تابستان از جوش آوردن آن جلوگیری می‌کند.
ممکن است برای برخی از افراد این سوال به وجود آید که فرمول تهیه آب رادیاتور روغنی ماشین چیست؟
در پاسخ باید به این نکته اشاره کنیم که معمولاً شرکت‌های تولید‌کننده این محصول مواد اولیه‌ای نظیر اتیلن، پروپیلن گلبکول، مواد روغنی و آب را به نسبت کاملاً مساوی با همدیگر ترکیب می‌نمایند. البته مواد تشکیل دهنده آب رادیاتور با توجه به نوع اتومبیل‌ها می‌توانند با یکدیگر تفاوت‌های جزئی داشته باشند، اما فرمول کلی آنها یکسان است.

 

 

فرمول تهیه آب رادیاتور روغنی ماشین

مزایای آب رادیاتور روغنی

آب رادیاتور روغنی، از خراب شدن واشر یا سیلندر بر اثر گرم شدن بیش از اندازه موتور جلوگیری می‌کند. در حفظ و نگهداری هر چه بهتر موتور نقش موثری دارد که باعث افزایش طول عمر موتور می‌شود. لازم به ذکر است، به علت دوام بالا و مصرف برای مدت زمان طولانی، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه‌تر می‌‌باشد. در ضمن سبب بهبود مصرف سوخت در ماشین نیز می‌گردد.

 

 

مزایای آب رادیاتور روغنی

نکات کلیدی انتخاب بهترین آب رادیاتور روغنی

آب رادیاتور ماشین با گردش درون موتور ماشین، اجزای داخل موتور را خنک نگه می‌دارد. به این ترتیب از جوش آمدن ماشین در تابستان و یخ زدگی آن در زمستان جلوگیری می‌نماید.

 

با توجه به نقش آب رادیاتور در موتور ماشین، استفاده از روغن موتور با کیفیت می‌تواند در افزایش طول عمر موتور، نقش بسیار موثری داشته باشد. آب رادیاتور به علت ترکیبات اتیلن موجود در آن، دمای جوش بالاتری نسبت به آب دارد. در صورتی که آب رادیاتور بر اثر تبخیر کم شود، فقط لازم است به آن آب اضافه شود. همواره باید سطح سیال را در سیستم مدار با باز کردن درب رادیاتور چک کرد. به منظور جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی مراحل کنترل سطح سیال را در حالت موتور سرد انجام می‌دهند.

 

 

نکات کلیدی انتخاب بهترین آب رادیاتور روغنی

پخش انواع آب رادیاتور روغنی ماشین

مجموعه ای که در حال حاضر مشاهده می‌شود، یکی از بزرگترین مراکز ارائه کننده آب رادیاتور روغنی ماشین در ایران می‌باشد. این شرکت با فروش بهترین آب رادیاتور روغنی ماشین این محصولات بر پایه آب و روغن را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود در سراسر کشور قرار می‌دهد.

در حقیقت، آب مقطر موجود در سیستم این محصول، هیچ‌گونه املاح و رسوباتی در ساختار خود ندارد. همین امر آن را تبدیل به یک انتخاب عالی و ایده‌آل برای سیستم خودرو می‌نماید. در واقع می‌توان گفت آب رادیاتور روغنی علاوه بر اینکه از یخ زدن و جوش آوردن موتور اتومبیل جلوگیری به عمل می‌آورد، دارای خاصیت ضد زنگ نیز می‌باشد. بنابراین استفاده از آن باعث افزایش طول عمر موتور و سایر قطعات داخلی خودرو می‌گردد.

لازم به ذکر است که در هنگام خرید این محصول، باید سعی شود آب رادیاتور مورد نظر را از برندهای معتبری که در این زمینه به فعالیت مشغول هستند، تهیه کرد. در نتیجه می‌توان از کیفیت و کارایی آن اطمینان حاصل نمود.

از شرکت آرین شو می توانید قیمت بهترین آب رادیاتور روغنی را از طریق تماس با ما دریافت کنید.

 

 

پخش انواع آب رادیاتور روغنی ماشین

67

  1. ممنون از آب رادیاتو های با کیفیتتون من دو ماه پیش از شما خرید کردم و خداروشکر به صورت عمده گرفتم و راضی هستم می خواستم دوباره سفارش بدم

  2. سلام من می خوام از این سابت آب رادیاتور روغنی ماشین خریداری کنم چطور میتونم سفارش بدم ؟لطفاً راهنمایی کنید

  3. سلام و خداقوت
    محصولات شما بسيار باکيفيت هستند و همين باعث شد که مشتريانم بيشتر شود

  4. سلام و خسته نباشید. ممنون از مطالب مفیدی از آب رادیاتور روغنی ماشین در سایت قرار دادید

  5. سلام وقت شما بخیر
    من بسیار راضی هستم از این محصول و پیشنهاد میکنم حتما خرید کنید

  6. سلام وقت بخیر
    از سایت شما دیدن کردم
    مطالب بسیار مفیدی بودن
    آب رادیاتور مقرون به صرف هست
    پیشنهاد میکنم خریداری کنید
    موفق باشین

  7. سلام و درود این محصول فوق‌العاده است واااااااقعا ممنون از تولید کنندگان داخلی کشور که با ارائه این محصول آب رادیاتور روغنی به بازار تونستن مشکلات رادیاتور مردم رو کاهش بدن ممنون از شما

  8. با سلام و ارادت
    آیا فروش تکی هم دارید یا حتما باید خریدمون به صورت عمده باشه?

  9. سلام من از مجموعه ی آرین هم شیشه شور برای ماشینم تهیه کردم و هم آب رادیاتو خیلی عالی بود دمتون گرم ممنونم از سایت خوبتون

  10. سلام و وقت بخیر. موتور خودرو یکی از اساسی ترین اجزا خودروست که در نگهداری ان باید بسیار تلاش کرد. اب رادیاتور روغنی خودرو خواص بسیار زیادی برای ماشین دارد از جمله از اسیب دیدگی واشر و سیلندر در مقابل گرمای زیاد موتور جلوگیری می کند.در سالم نگه داشتن موتور این عضو مهم خودرو،نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. و چون در مدت زمان طولانی می توان از این اب روغن موتور استفاده کرد،بسیار مقرون بصرفه می باشد. خرید این محصول بصورت بی واسطه و عمده از مراکز و سایت های معتبر ،بسیار مقرون بصرفه می باشد. سپاس بدلیل ارائه این محصول فوق العاده.

  11. سلام من تصمیم دارم از این سایت آب رادیاتور خریداری کنم می خواستم بدونم برای شهرستان هم ارسال می کنید؟

  12. عملکرد آب رادیاتور روغنی به گونه‌ای است که درون موتور ماشین به گردش در می‌آید و می‌تواند اجزای موتور را خنک نگه دارد این امر در فصل زمستان از یخ زدن آب و در فصل تابستان از جوش آوردن آن جلوگیری می‌کند.

  13. سلام
    با توجه به فواید این آب رادیاتور برای فصل گرما و سرما داشتن آن واسه هر راننده ای لازم و ضروری هست

  14. باسلام ووقت بخیر
    آب رادیاتور روغنی در ماشین بسیار مهم است و یکی از ابزار های مهم در ماشین است. و چه عالی است که بتوانیم از جایی خریداری بکنیم که کیفیت عالی برای ماشین داشته باشد. خیلی ممنون از تون بابت این سایت عالی

  15. سلام وقت بخیر
    خدا قوت
    آب رادیاتور روغنی ماشین در عملکرد بهتر موتور و قطعات داخلی ماشین تاثیر بسزایی دارد؛ به این خاطر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است‌.
    بنده قبلا آب رادیاتور روغنی ماشین را از مجموعه شما خریداری کردم و واقعا از کیفیت آن بسیار راضی بودم.
    ممنونم از شما و همکارانتون که محصولات بی نظیری را در سایت عرضه میکنید‌.
    سپاس

  16. آب رادیاتور تاثیر زیادی در نحوه عملکرد خودرو داره به همین دلیل نباید از هر محصولی استفاده کرد . خوشبختانه محصولات مجموعه آرین بسیار مرغوب بوده و مشتری را راضی نگه میداره

  17. سلام و وقت بخیر خدمت شما و تمامی همکاران محترمتون. خسته نباشید. از توضیحات مفیدتون در مورد آب رادیاتور روغنی بسیار متشکرم. آب رادیاتور ماشین با گردش درون موتور ماشین، اجزای داخل موتور رو خنک نگه می‌داره و به این ترتیب از جوش آمدن ماشین در تابستان و یخ زدگی اون در زمستان جلوگیری می‌کنه. با تشکر از شما بابت ارائه ی بهترین محصولات و با آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون.

  18. سلام روزتون بخیر خسته نباشید.
    کاربرد این محصول چیه میشه لطفا بیشتر توضیح بدید .

  19. سلام اگه واقعا آب رادياتور روغنی اصل باشه نباید آب رادیاتور گل بشه و ضد یخ ماشین رو حفظ کنه

  20. سلام و خداقوت. بارها از سایت شما آب رادیاتور روغنی خریداری کردم.واقعا از انتخاب شما برای خریدم راضی هستم چون خیلی سریع سفارشمو تحویل دادید.ممنون از شما وسایت خوبتون

  21. کیفیت محصولات شما خوب است . شرایط حمل و نقل را بفرمایید . ارسال کالا دارید ؟ ما با شرط ارسال خرید داریم .ممنون از فروشگاه شما .

  22. سلام
    روز خوش.
    آب رادیاتور، نقش بسیار مهمی در عملکرد موتور و اجزای داخلی خودرو ایفا می‌نماید. عملکرد آن به گونه‌ای است که درون موتور ماشین به گردش در می‌آید و می‌تواند اجزای موتور را خنک نگه دارد. در فصل زمستان از یخ زدن آب و در فصل تابستان از جوش آوردن آن جلوگیری می‌کند.

  23. با عرض سلام و خدا قوت خدمت تاجرین آراد
    خیلی ممنون که این نکات را در رابطه با محصولات خود به عموم مردم آموزش میدهید و باعث می شوید که با اطلاعات کامل محصول مورد نظر خودمون رو انتخاب کنیم و خریداری کنیم من از این سایت خرید کردم و خیلی راضی هستم انشالله که موفق باشید

  24. بنده با تیم مشاوره شما تماس حاصل کردم و خیلی خوب و عالی بنده رو راهنمایی کردن

  25. سلام وقت بخیر
    از محصولات آب رادیاتور این سایت خریداری کردم. این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. از این رو به شما توصیه می کنم از این محصول خریداری نمایید و مورد استفاده خود قرار دهید.

  26. از وقتی از اب رادیات شما استفاده میکنم به هیچ عنوان دیگر جرمی ندیدم درون رادیات ماشینم.ممن.نم از کیفیت بالای کارتون

  27. سلام وقت بخیر، با توجه به توضیحات بسیار عالی که در مورد آب رادیاتور روغنی ماشین دادید سپاسگذارم اما لطف کنید نحوه برقرار ارتباط با مسئول فروش این محصول را برای من بازگو کنید تا راحتتر بتونم با شما ارتباط برقرار کنم

  28. باسلام وخسته نباشی. بابت محصولات عالی و با کیفیت و منحصر به فردی که تولید می کنید و در خدمت مصرف کنندگان قرارمی دهید. تشکر میکنم کسب و کارتون پررونق باشد.

  29. سلام، خسته نباشید و روزتون بخیر
    آب رادیاتور روغنی از خراب شدن واشر یا سیلندر بر اثر گرم شدن بیش از اندازه موتور جلوگیری می‌کندو در حفظ و نگهداری هر چه بهتر موتور نقش موثری دارد که باعث افزایش طول عمر موتور می‌شود به همین خاطر باید از مراکز معتبر خریداری کرد.

  30. سلام آیا برای سفارش آب رادیاتور روغنی باید ابتدا فرمی را پر کنیم و منتظر تماس شما باشیم؟

  31. آب رادیاتور، نقش بسیار مهمی در عملکرد موتور و اجزای داخلی خودرو ایفا می‌نماید

  32. آب رادیاتور روغنی ماشین نقش بسیار مهمی در عملکرد موتور و اجزای داخلی خودرو ایفا می‌نماید. عملکرد آن به گونه‌ای است که درون موتور ماشین به گردش در می‌آید و می‌تواند اجزای موتور را خنک نگه دارد. در فصل زمستان از یخ زدن آب و در فصل تابستان از جوش آوردن آن جلوگیری می‌کند مواد اولیه‌ای نظیر اتیلن، پروپیلن گلبکول، مواد روغنی و آب را به نسبت کاملاً مساوی با همدیگر ترکیب می‌نمایند و در این محصول به کار می رود

  33. درود بر شما
    من تا امروز در مورد اب رادیاتور ر,غنی چیزی نمی دانستم اما با اطلاع رسانی شما متوجه خیلی چیز ها شدم مرسی

  34. سلام من امروزسفارش دادم منتظرم که بدستم برسه امیدوارم خوب باشه که بتونم بازم سفارش بدم ممنون

  35. به نظرم وجود آب رادیاتور خیلی لازمه اینطوری از خطرات احتمالی پیش گیری میشه

  36. سلام قیمت آب رادیاتور روغنی ماشین میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت
    کلی میدین؟؟

  37. این آب رادیاتور روغنی ماشین کاتالوگی نداره برای مشاهده بهتر و دقیق تر ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

  38. سلام بسیار از سفارشم راضی بودم اگر چه من قبلا از فروشگاه ها به صورت حضوری خرید می کردم اما خرید از سایت شما به من نشان داد که محصولم را می توانم در مدت کوتاه با کیفیت و قیمت عالی دریافت کنم و نگران ترافیک و وقت برای تهیه کالای مورد نظرم نباشم.

  39. من از وقتی ماشین خریدم توی این چندساله فقط از آب رادیاتور براش استفاده کردم و تا الان هیچ مشکلی برای موتور ماشینم پیش نیومده

  40. سلام و وقت بخیر
    من از این سایت خرید کردم کیفیت محصولات بسیار بالا بود و قیمت های این مجموعه بسیار مناسبه توصیه می کنم حتما خرید کنید

  41. سلام محصول عالی و پر کیفیت خیلی ممنون از عوامل.
    اگر کسی دنبال اب رادیاتور میگردین این سایت بهترین انتخاب است .
    باتشکر

  42. سلام روز شما بخیر
    نمایندگی هم میدید؟چه شرایطی برای نمایندگی دارید؟ لطفا توضیح دهید

  43. سلام. خداقوت. این محصول برای خیلی ها تازگی دارد وتا الان نه صحبتی درباره آن شنیده شده ونه تبلیغاتی. اکثر تعویض روغنی ها برای رادیاتور ضدیخ را پیشنهاد می‌کنند که در زمستان یخ نمی‌زند ودر تابستان جلوی جوش آمدن خودرو را می‌گیرد. قطعا شرکت آرین شو با این حضور خود می‌تواند برای این محصول مشتریان زیادی بدست بیاورد. درخصوص اینکه آیا می‌توان این محصول را برای همه ماشینهای رادیاتور دار استفاده نمود.

  44. سلام صبحتون بخر
    همسر بنده مکانیک هست و آب رادیاتور روغنی میخاد که به صورت عمده بخره، خرید چجوری باید انجام بدم؟ فرم هم پر کردم

  45. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون

  46. اب رادیاتور فوق العاده ای هست من خریدم چون زمستون فرا رسید و ماشین اب رادیاتور نداشت اونی هم ک داخلش بود برای فابریک خودش بود حدودا ۱۲ سال کار کرده اب رادیاتور فرانسوی بود ولی تابستون ماشین جوش میوورد ک مجبور شدم ترموستاتو حذف کنم با حذف کردنش کمتر جوش میوورد چون بالاخره ورودی آب بهتر میشد ولی با رفتن به فصل سرما و با سرد شدن هوا موتور با دمای بهینه خودش کار نمیکرد و این دوتا مشکل داشت اول این ک عمر موتور رو پایین میوورد دوم این ک مصرفم صدی یک لیتر بیشتر شد ک من با ماشین کار میکنم برام صرف نداشت

  47. بهترین آب رادیاتور ماشین ترکیبی از آب مقطر یا آب خالص، و مایع ضد یخ و ضد جوش است.

  48. سلام وقت بخیر
    آب رادیاتور روغنی ، یک محصول با طراحی ساده و کاربری آسان است که قابلیت‌های فراوانی دارد. این آب رادیاتور، یک انتقال‌دهنده‌ی سریع حرارت است که به‌خوبی می‌تواند گرمای تولیدی از موتور را جذب کند. در ترکیبات این آب رادیاتور از موادی غیر خورنده استفاده شده است که مانع از ایجاد زنگ زدگی و رسوب در رادیاتور و مسیرهای عبور سیال می‌شود. از این محصول می‌توان در همه ی خودروها استفاده کرد و جایگزینی مناسب برای آب محسوب می‌شود.
    با تشکر از سایت خوبتون

  49. سلام وقت بخیر
    خیلی ممنون به خاطر عرضه و تولید آب رادیاتور رو غنی اصل و با کیفیت ،پیشنهاد میکنم که اگه به کارکرد درست خودرو خود اهمیت میدهید این محصول رو سفارش دهید.

  50. آب رادیاتور روغنی علاوه بر اینکه از یخ زدن و جوش آوردن موتور اتومبیل جلوگیری به عمل می‌آورد، دارای خاصیت ضد زنگ نیز می‌باشد

  51. سلام وقت شما بخیر آب رادیاتور روغنی کیفیت خوبی داره باعث میشه که خودرو دیرتر خراب بشه و اینکه آب معمولی دارای املاح هست و این خودش باعث رسوب در رادیاتور میشه و باعث خرابی زودتر خودرو میشه خواستم ببینم که چطور میشه از سایت شما خرید کرد و حداقل خرید چه مقدار هستش؟

  52. باسلام و احترام
    اب رادیاتور روغنی ماشین ، نقش بسیار مهمی در عملکرد موتور و اجزای داخلی خودرو ایفا می‌نماید. عملکرد آن به گونه‌ای است که درون موتور ماشین به گردش در می‌آید و می‌تواند اجزای موتور را خنک نگه دارد. در فصل زمستان از یخ زدن آب و در فصل تابستان از جوش آوردن آن جلوگیری می‌کند.

  53. سلام وقت بخیر
    شرکت تولیدی آب رادیاتور روغنی ماشین محصولات بسیار با کیفیت را تولید نی کنند و همچنین استفاده از روغن ماشینی باعث می شود دوام موتور زیاد شود وقیمت آن نسبت به کارایی آن مناسب می باشد به شما توصیه می کنم از این محصول برای وسیله نقلیه خود استفاده کنید.

  54. این روغن ها علاوه بر اینکه از یخ زدگی و جوش اوردن ماشین جلوگیری میکنه خاصیت زد زنگ هم داره

  55. آب رادیاتور ماشین با گردش درون موتور ماشین، اجزای داخل موتور را خنک نگه می‌دارد. به این ترتیب از جوش آمدن ماشین در تابستان و یخ زدگی آن در زمستان جلوگیری می‌نماید.

  56. سلام وعرض ادب، آب رادیاتور روغنی ماشین برای رفع مشکلات خرابی قطعات داخلی ماشین محصوله باکیفیتی محسوب میشه که در فصل زمستان از یخ زدن آب و در فصل تابستان از جوش آوردن آن جلوگیری می‌کنه به علت دوام بالا برای مدت زمان طولانی، از نظر اقتصادی خیلی مقرون به صرفه‌ است.

  57. باسلام ممنونم از اطلاعات خوب سایت تون…آیا برای محصولتون برای شهرستان ها نمایندگی فعال میدید؟؟و قیمت این آب رادیاتور ها بصورت عمده چنده؟؟

  58. باسلام ممنونم از اطلاعات خوبی که در اختیارمان گداشتید…آیا برای محصولتون برای شهرستان ها نمایندگی فعال میدید؟؟و قیمت این آب رادیاتور ها بصورت عمده چنده؟؟

  59. با عرض سلام و خداقوت سوالی که از خدمت شما داشتم این است که دلیل سبز رنگ بودن این آب رادیاتور های روغنی چیست

  60. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

  61. سلام وقت بخیر
    در زمان‌های گذشته از آب معمولی به عنوان یک مایع خنک کننده موتور استفاده می‌شد. این امر معایب خاص خود را داشت. از این رو، در طول زمان به رادیاتور آسیب های فراوانی وارد می‌نمود.

  62. آب رادیاتور معقوله بسیار مهمی در رادیاتور است و بطور مرتب باید چک شود

  63. با سلام وقت بخیر
    مطالب سایت درباره آب رادیاتور بسیار مفید بود . من خودم بیشتر از آب معمولی برای رادیاتور ماشینم استفاده می کردم که با خواندن مطالب سایت شما به کل نظر عوض شد. حتما از آب رادیاتور روغنی استفاده خواهم کرد. و تجربه استفاده از آب رادیاتور روغنی رو به اشتراک خواهم گذاشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما